Amstel / Amstel bright logo

• Bart

Hoi,

Heeft er iemand een duidelijk (gescand) logo van Amstel of nog beter Amstel Bright bier? Zo ja, graag mailen.

Bij voorbaat dank,

Bart

• Job kroon

Wat zoek je precies?

Ik heb enkele Amstel logo's in vector formaat (die zijn dus zonder kwaliteitsverlies te vergroten). Ze zijn .eps.

• Bart

Hoi Job,

Het logo wat bovenaan bierviltjes staat met de twee gele paarden steigerend tegen een schild. Op het schild staat een A en een plant die waarschijnlijk iets met bier te maken heeft. Het geheel staat op een banier waar weer het woord amstel in staat. Ook het woord Amstel is welkom.

Bij voorbaat dank.

• Job kroon

Hoi Bart,

Kijk even op:

http://www.sahin.nl/jk/amstel.jpg

Daar heb ik verschillende voorbeelden gezet. Ik heb de logo's als eps en kan ze helemaal in onderdelen uit elkaar halen. Laat me even weten wat je precies nodig hebt en ik welk format (TIF, JPG of iets anders) en hoe groot je het wilt hebben.

De plant onder de “A” zijn de bloemen van de vrouwelijke plant van de Humulus Lupulus, noemt men ook wel hopbellen.

• Bart

Hoi Job,

Als je mij het Amstel Bright logo als eps kunt toezenden zou dat perfect zijn.

Mocht je deze niet als eps hebben dan wel graag het meest uitgebreide logo (complete beeldmerk) wat linksbovenaan staat als eps.

Bij voorbaat dank en doe John Morsch de groeten ;-)

• Job kroon

Is onderweg ….