engels bier

• frank

Beste mensen ik krijg binnenkort mensen uit Engeland op bezoek ik wil deze mensen een goed glas engels bier voor de neus zetten en liever niet het meest gangbare(dus geen guiness of zo iets).Wie o wie heeft enige suggesties en dan graag er ook bij vermelden wat voor soort bier en wat voor smaak ik mag verwachten het kopen zal geen probleem zijn, ga wel ff naar bieren en pintelieren in eindhoven.Alvast bedankt groeten frank.(natuurlijk krijgen ze ook een paar toppertjes uit nederland en belgie voor de neus gezet!!!)

• Job kroon

Zou het geen aardig idee zijn om bezoekers uit Engeland eens een goed glas bier van een Nederlandse brouwerij te serveren. Als ik in het buitenland ben ga ik echt geen Heineken bestellen.

Wees trots op onze eigen bieren en zet een Brit eens een glas La Trappe Tripel of een Christoffeltje voor of een van de Brand pilseners en vertel daarbij dat dit uit de Heineken stal komt, het zal ze verrassen!

Ik heb niets tegen Britse bieren, maar reizen is ontdekken en in ons land valt er gelukkig op biergebied (voor een buitenlander) nog meer dan genoeg te ontdekken!

• Harry Pinkster

Hadie Job,

Dat is nou een reaktie waar ik helemaal achter sta.

Ik ben net een weekje in tsjechie geweest en heb zo'n 50 verschillende tsjechische bieren geproefd. Ik ga toch geen kratje bier uit nederland meeslepen.

Overigens staan binnenkort de eerste nieuwe tsjechische bieren op de site

Heb zo'n 40 volle flessen meegenomen naar Nederland, dus die moeten eerst nog soldaat.

gr

Harry Pinkster

Bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

• frank

Heren bedankt maar zoals in mijn berichtje stond heb ik al het een en ander uit nederland en belgie op voorraad(b.v.hoegaerde grand cru,mcchouffe,een paar dubbeltjes en tripeltjes) Mijn insteek was echter om hun te verrassen met een biertje uit hun eigen land wat ze niet kennen c.q. niet verwachten(ook voor mij lekker hi hi) misschien dat jullie toch een leuke,lekkere suggestie hebben.Groet frank

• Harry Pinkster

Tja, is maar net wat er beschikbaar is. Ik heb diverse perfecte engelse bieren gedronken. (zie mijn site bij verzameling groot britannie)

Als je eens iets geks wilt maar wel lekker zou je moeten proberen of ze nog youngs christmas puding hebben. Een geweldig bier waarin veel verschillende smaken zijn te ontdekken.

gr

Harry Pinkster

Bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

• Rob

Hoi Frank, geen Engels biertje maar de meeste indruk kan je maken met een Beertender denk ik, en dan een vaatje Heineken, Amstel en Brand erbij. Die Beertender is in Engeland niet te koop,

• Ollie

Beertender????

Ben je gek, dan een echte tap met een echte speciaalbier.

Je geeft deze mensen toch geen gewoon pilsje, maar toch minimaal een echt biertje.