Volgende week Amstel en Brand voor de Beertender

• Freddie

Als het goed is is volgende week eindelijk het al lang aangekondigde Amstel en Brand bier voor de Beertender te koop. Ben zeer benieuwd naar het smaakverschil met Heineken, dus dat wordt een paar keer van vaatje wisselen en zorgen voor genoeg ruimte in de koelkast :-) Wat zal de prijs worden van de vaatjes ? Heineken is 8,99 dan zou Amstel 7,99 worden en Brand 9,99 denk ik. Is toch wachten op de vaatjeskoeler waar je 2 vaatjes in koud kan houden ala de kratkoeler van Hertog Jan en verder natuurlijk Wieckse Witte !!!

• Bram

Ik hoop dat het beter verspreid word dan de eerste Heineken vaatjes wat die waren in het begin moeilijk te krijgen. Leuk kado voor mijn vader, hij heeft de beertender gekocht en eind van de week is hij jarig dus hij krijgt een paar vaatjes van mij!

Bram

• Freddie

Op www.beertener.nl staat nu dat de amstel en beertender vaatjes bescshikbaar zijn bij diverse Mitra"s maar hier in Rotterdam Oosterhof niet. Hep toen maar 12 flesjes Hoegaarden gehaald voor 4,14 Euro bij de Konmar

• Freddie

Sorry voor de taalfouten van het vorige bericht.. maar vandaag toch een Amstel en Brand bier vaatje gevonden bij de lokale slijter. Heineken en Amstel 8,95 en Brand 9,95 Pleuro. Om te beginnen het Amstel vatje gekocht omdat ik in mijn koelkast al een Heineken vaatje had staan en zodoende geen ruimte meer had voor ook nog een Brandbier vaatje… Ik moet zeggen Amstel smaakt prima, maar toch een stukkie scherper dan de Heineken dus de Heineken blijft voor mij de favoriet. Nu nog de volgend week de Brand proberen. Is wel kikken nu in je Beertender het Amstel logo..