zwaardere bieren???

• Frank

Zeer geachte mede liefhebbers de dagen worden weer korter dus wordt het weer tijd om op speurtocht te gaan voor het zwaardere bier voor op een gure herfst of winteravond om lekker van te genieten dus.Wie heeft er een suggestie ik hou meer van de donkere soorten zoals Leffe Dubbel,McChouffe of een lekkere grand cru zoals die van Hoegaerde of Reinaert.Alvast bedankt

• Paul

Je kunt Sint Bernardus Abt proberen. Heel lekker is Westvletern 12, maar die is moeilijk verkrijgbaar. Of gewoon een Kasteel Bier Dubbel.

• MO

Chimay en Rochefort zijn ook toppers.

• Elwin

Mijn koningkrijk voor een Columbus ('t IJ), een Brigand of een Julius (Hoegaarden)

Proost.

Elwin

• Frank

Heren wederom bedankt ga ff naar bieren en pintelieren in eindhoven en zondag middag op mijn gemakkie proeven…….

• jos walstra

Beste Frank,

In oktober wordt het bokbierfestival weer gehouden te A'dam.

Verder verzorgt de vereniging PINT (www.pint.nl) ook proefavonden en enkele bierfestivals in den lande.

Rechts op deze sites staan ook de landelijke regio's vermeld.

Misschien iets vor jou, je kunt hier diverse verschillende met name speciaalbieren proeven tegen geringe kosten.

Je komt er dan ook achter dat jou smaak anders is als die van iemand anders, en er dus nooit iemand jou kan adviseren wat jij lekker zou vinden,