koppijn

• Frank

Ik heb gisteren op een feestje mogen ‘'genieten’' van het wereldberoemde heineken met als gevolg een ‘'lichte’' vorm van hoofdpijn.Wie heeft er een tip om deze heerlijke zondagmorgen hoofdpijn te bestrijden en dan bedoel ik niet geen heineken meer drinken maar echt bruikbare tips om een klein katertje te bestrijden………..De groeten Frank

• kaj

Sportdrank!!!

Dit heb ik van een diabetici-arts. Het alcohol haalt suikers uit je bloed en het bloed compenseerd dat tekort door weer op zijn beurt suikers te halen uit je organen. Dat te kort van suikers in je organen is de kater. Dat te kort geeft de “pijn”.

Door een flesje sportdrank te drinken (AA-drink = beste) voer je direct druivensuiker toe. Deze worden direct opgenomen en geven een kickstart aan het herstel. de gewone suikers in de sportdrank zorgen er voor dat het te kort stabiliseerd.

Als het goed is, moet de kater met 15-30 minuten weg zijn na dat je het leeg gedronken hebt.

• Ruud

Een maat van me adviseert ook wel een red-bull (of de goedkopere versie). Bij hem werkt dat. Ik heb het zelf ook wel met een aantal van dat soort pepdrankjes geprobeerd maar ik wordt er alleen maar hyper van (caffeine, gurana en taurine das vragen om AD-HD) Maargoed bij mij werkt een milkshake prima!

• Dennissz

Voordat je naar bed gaat een paar flinke glazen water en evt. een vitamine c tablet naar binnenwerken. Het klinkt misschien gek, maar een kater is meestal het gevolg van uitdroging.

• guus

veel water drinken voordat je naar bed gaat na veel alcohol nuttigen. alcohol ontrekt vocht aan je lichaam.

• joske

De pijn zal nu wel over zijn he..

De eerste reactie was na vier dagen,maar ik begrijp iets niet….

• paul2

je moet de volgende ochtend gewoon door gaan met het bier.

een kater is een vraag van je lichaam naar alcohol…werkt meestal wel!!!