ervaringen gevraagd

• james

Zijn er al mensen die ervaringen over de Beertender op dit forum willen delen?

over het gebruik?

word het bier er beter op?

etc etc.

alvast bedankt voor je reactie.

• Thomas

Nou ik heb onlangs een biertje genoten uit een heuze Beertender en het was erg lekker. Het moet ook wel heeeel lekker zijn, als je er zo ontzettend veel geld voor moet neer tellen.

Je betaald voor een vaatje beertender bier 9,- / 4 liter das dus 2,25 per liter.

Je betaald voor een krat 9,19 en daarin zit 7,2 liter das dus 1,28 per liter.

Als je daarbij ook nog eens 249,- moet neertellen voor zo'n krups ding, dan sla je helemaal achterover. Zeker als de smaak van het bier nagenoeg hetzelfde is.

Ik snap ook wel dat mensen de emotie willen beleven van het tappen in huis, maar de prijs die daar tegenover staat is mij te hoog.

Conclusie: Het bier is echt heel lekker, maar de prijs is te hoog.

• Ad

Kwaliteit mag geld kosten.

Ik heb eveneens zo'n beertender aangeschaft.

Het is een sieraad op de aanrecht. Naast de perfecte tapkwaliteit is het bier overheerlijk van smaak.

Het tappen van een klasse biertje is simpel, het onderhoud van de tapinstallatie is eenvoudig. Nog simpeler dan een koffiezet-apparaat.

Naast de Senseo pronkt nu de Beertender. Ik zet graag voor mijn vrouw 's-avonds een kopje koffie :-)

Ben je een grootverbruiker dan is het bier relatief duur.

Hoewel het Heineken bier uit de fles van premium kwaliteit is moet ik bekennen dat er niets boven een heerlijk, vers getapt Heineken pilsje gaat.

Overigens, als het puur om de prijs gaat, koop het dan maar niet….maar koop dan ook geen auto, senso of ga niet met vakantie.

TIP:

Geniet van de heerlijke, heldere momenten van het leven.

groetjes, Ad