Hallo, mijn zoontje van 7 jaar is pas begonnen met het verzamelen van kroonkurken van bier, frisdranken etc, wie kan ons helpen????
Eventueel tegen een redelijke vergoeding/verzendkosten.
Groetjes Miranda
Hallo Martin, zoals je hierboven kunt lezen, mijn naam is Jan Schreurs en ik woon in Venlo, slechts 2 KM van de Duitse grens.
Ik drink thuis en bij mijn vrienden bijna altijd Duits bier maar, lang niet alle soorten bier hebben een LOGO op hun kroonkurken, en ik denk toch wel dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk verschillende kroonkurken te pakken te krijgen.
Ook het Duitse bier wat ik momenteel drink heeft BLANKE kroonkurken, het heet OëTTINGER hefeweissbier/naturtrüb.
Het ADRES van deze brouwerij is; OëTTINGER BRAUEREI GMBH D-86732 OETTINGEN.
Misschien vertel ik je niets nieuws maar, geef op je computer eens in: “bier en zo” en vertel bij deze brouwerijen eens van je verzameldrift.
Ik heb vroeger (ik ben nu 68) bierfles etiketten gespaard en vaker een brouwerij om etiketten gevraagd en ook gekregen, ik weet niet of ze dit met kroonkurken ook doen maar, het is het proberen altijd waard.
Ook ik wil je graag helpen en zoveel mogelijk kroonkurken naar je toe sturen, dat beloof ik je.
Ik weet niet waarom, en of je alleen LOGO kroonkurken spaartmaar, etiketten is veel mooier want er zijn zo'n mooie.
ik wens, en zend, je heel veel kroonkurken toe. SUCCES en groeten uit Venlo van Jan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?