Ik heb ze geprobeerd (besteld op http://www.ru21pillen.nl) en het werkt echt! Flink gedronken en geen hoofdpijn. Een gevaar, omdat mensen nu nog makkelijker te veel zullen gaan drinken, of een uitkomst?
Goeiedag mensen,
Ik denk niet echt dat het een uitkomst is… Je lichaam geeft niet voor niets aan dat je genoeg hebt gehad! Bovendien zijn de pillen helemaal niet getest en alles zoals dat gebeurt bij de meeste medicijnen.
Gelukkig heb ik eigenlijk nagenoeg nooit last van een kater… alleen van een droge mond… maar das na een tijdje meestal wel afgelopen.
Gegroet,
Edje
http://www.drinkbaarnederland.tk
Mensen gaan echt niet meer dinken als ze dit pilletje gebruiken. Ze worden nl nog steeds dronken en moeten evt overgeven. Ik heb het ook geprobeerd. en bij mij wekt het best goed. Niet helemaaal katervrij,maar ik had dan ook wel erg veel gedronken. Oh ja, ik heb op marktplaats de goedkoopste gevonden voor maar € 3,95. ru21nederland.nl zij hebben dit ook op voorraad.groeten Paul
Een kater is toch dat je lichaam uitgedroogd is??? Volgens mij is de enige remidi om veel water te drinken de dag erna. Of gewoon de kater uitzitten. Nog beter is om het kwaad met kwaad te bestrijden en gewoon een sixpack kanon te openen
Ooit hoorde ik iemand zeggen, dat je na een avond doorzakken, 2 liter water moet drinken voordat je naar bed gaat.
Kan ook een fabeltje zijn.
Met 1 per 5 zal er nog op zijn minst een handtasje nodig zijn, hmm ik ben geen nicht, jij wel? Of drink je gewoon wat minder…
Er is trouwens ook ‘deduct’ een kruidendrankje wat je na het zuipen, een klein flesje van op moet drinken. Werkt ook uitermate goed, ik heb ‘m alleen geprobeerd omdat ik ’m aangeboden kreeg, normaal zou ik daar nooit geld aan uitgeven. Ik ben meer voor de opmerking van iemand hierboven.
Kater ———-> six pack Kanon, al ga ik persoonlijk toch voor een (twee) (drie) six-pack(s) bavaria, uiteraard in hoog tempo, dat werkt maar al te goed
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?