Pauwel Kwak glas

• Ivo

ik ben op zoek naar het Pauwel-kwak glas. Dat is het glas wat bij het koetsiersbier hoor en wat in een houten houder staat.

Weet iemand een bedrijf dat deze glazen verkoopt, of waar je ze via internet kan bestellen?

• Drinkbaar Nederland

Ga naar de betere slijterij en die heeft wel een pakket van 2 of 4 flesjes Pauwel Kwak met een glas erbij!

• Ivo

tnx, dat ga k eens proberen

• Elwin van den Broek

als dat niet lukt kun je hem daar vast wel bestellen (15 euro?).

succes,

• Drinkbaar Nederland

ik denk het ongeveer wel… zo'n pakket dat ik bedoelde is ongeveer € 17,- dacht ik… Maarja, het blijft een leuk glas, en wat ik hoorde is dat ze het niet meer gebruiken…?! klopt dat?! Of gebruiken, produceren… ik weet het niet precies meer… maar zoiets heb ik gehoord! Wie weet meer?!

• Harry Pinkster

Op Ricardo.nl staat de volgende advertentie

http://www.ricardo.nl/show_item.php?item=17680454

5 euro

• Isdronken.nl

Nou Drinkbaar Nederland de glazen worden zeken nog gebruikt en gemaakt. Ik ga af en toe naar belgie(het bier land) en daar zijn ze in iedergeval volop te krijgen.

een week of 2 geleden in brussel nog een aantal kwakje gedronken uit zo'n glas.

Tevens als je daar een kwak besteld en je krijgt hem in een ander glas dan moet je dat niet accepteren. In belgie hoort een goed cafe het bier in zijn eigen glas te schenken.