Bier en Sigaren ???

• Sigarenclub.nl

Hallo genieters,

We zijn onlangs een sigarenclub begonnen op internet:

www.sigarenclub.nl

Nu weet ik dat heel veel levensgenieters van bier houden en daar ook vaak een sigaartje bij roken.

Dus daarom een oproep aan alle sigarenliefhebbers op dit forum.. check onze site en meld je gratis aan !!!

Vriendelijke groeten,

Michèl Tigelaar

Sigarenclub.nl

• Pietje

Nou , Ik dus niet

Nicotine dood alle smaakpapillen , dus roken en drinken ( genieten ) gaan niet samen , je zou dus een club moeten op richten waar je met zen allen moeten gaan zitten puffen en het geniieten overlaten aan alle bierdrinkers

gr pietje

• -

Normaal gesproken inhaleer je de rook van een sigaar niet, dus de schade aan de smaakpapillen valt denk ik nog wel mee. ;)

• Pietje

Normaal gesproken zitten de smaakpapillen op je tong , waar jij ze dan wel hebt zitten is mij dan een raadsel

En juist bij niet inhaleren laat je de rook in je mondholte circuleren

• Jack

Men moet wel enorm veel roken om ALLE smaakpapillen te doden. Bovendien zijn er combinaties van sigaar en bier mogelijk die de smaak van beide juist ten goede komen. Denk bijvoorbeeld aan een donker, ietwat zoetig bier (bv. Koninck) en een sigaar met Braziliaanse tabak of een witbier met een sigaar van Havanna.

Dat is mijn mening als liefhebber van zowel sigaren als bier. Los daarvan moet iedereen voor zichzelf bepalen wat hij/zij lekker vindt of juist niet. Ik kan alleen maar aanraden dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten

• Pietje

Ach , ja

Ik denk , ik lok eens een discussie uit maar wou daarbij niemand beledigen ,hoor

gr Pietje

• -

heb je gelijk in, maar als je de rook redelijk voor in de mond neemt en niet al te grote trekken neemt, zal die schade echt wel meevallen.

• Elwin van den Broek

Dit alles onder het motto:

“Geen groter plezier dan Sigaren en Bier!”

Ik had afgelopen weekend nog een buitengewoon prettig samenzijn van een Hoegaarden Grand Cru en een Partagas De Luxe.

Elwin (bier en sigaren liefhebber, niet per se tegelijkertijd)