Bokbierfestival A'dam

• Gulpener Gladiator 10%

Menschen,

Wie van jullie bierliefhebbers gaat er het weekend van 25 okt naar Amsterdam om deel te nemen aan het Bokbierfestival? 50 verschillende bokbieren zowel of fust als op fles kun je er proeven en het duurt 3 dagen (vrijdag, Zaterdag en zondag). De locatie is Beurs van Berlage en er zijn verschillende zalen met muziek en zitgelegenheid. Persoonlijk ga ik wel, samen met een vriend en we hebben een huisje gehuurd op een camping waar je fietsen kan huren om de drie dagen optimaal te proeven.

Harry, om eerlijk te zijn verwacht ik jou daar wel, net als Erwin de Kock, voor jou geen onbekende….

• harry pinkster

In principe wel de bedoeling.

We hebben een weekend eerder in Groningen een bierfestival zie http://noord.pint.nl

Als daar nog dingen afgehandeld moeten worden kan het zijn dat ik er helaas dit keer niet ben. Vorig jaar voor het eerst geweest en me prima vermaakt.

Denk dat ik het pas op het laatste moment weet.

Dit weekend eerst naar de BAV ruilbeurs in Nieuwegein !!

gr

Harry Pinkster

http://home.wxs.nl/~pinkgron/

• Drinkbaar Nederland

Van dat bokbierfestival heb ik wel vaker gehoord. Wat is de beste manier qua reizen, verblijf en dergelijke… Lijkt me niet echt makkelijk en goedkoop in A'dam… En ik ben natuurlijk ook maar een studentje…

• Gulpener Gladiator 10%

Nou dat probleem had ik ook, en we hebben op een camping een cabine voor 2 personen (totaal geen daciliteiten verder zoals Gas en zo) voor iets van 70 euro. De camping ligt op 5 km van het centrum en er worden fietsen verhuurd. Alle hotels en pensions ofzo waren of vol of veel te duur voor 2 dagen even te huren. Je kan ook gewoon 1 dag blijven, zaterdag is het van ik meen 11 tot 23.00 u en dan kun je gewoon met de trein. vanuit het CS is het 2 minuten lopen.

• Drinkbaar Nederland

Ik denk dat ik, als ik ga, maar voor een dagje ga. Wie weet, als het bevalt, dat ik het volgend jaar anders ga regelen. Ik zal wel ff wat meer informatie gaan inwinnen…