brouwmeester bier

• Drinkbaar Nederland

Goeiedag mensen,

Wij thuis hebben bijna altijd Brouwmeester!! En das zeker wel te drinken…. Ik geef het zelfs de voorkeur boven Jupiler. Maar nogmaals, zoals al 3215325 keer op het prikbord, smaken verschillen. De een vindt het wel lekker, de ander niet. En Brouwmeester blijft gewoon bier, of je het nu wilt of niet.

Ik wist trouwens helemaal niet dat Brouwmeester ook in blik verkrijgbaar was :-S

Groetjes,

Edje

Drinkbaar Nederland

http://www.drinkbaarnederland.tk

• Elwin van den Broek

Ha Helma,

Of het nu lekker bier is of niet;

Bij mijn weten wordt Brouwmeester bier gebrouwen bij Bavaria. Wellicht kun je hen een e-mail sturen (info@bavaria.nl) met je vraag.

Groet,

Elwin (houdt het bij Duits Weizenbier, of Leeuw pilsener)

• Gulpener Gladiator 10% vol.

Brouwmeester is geweldig, niet duur en beter dan al het bier van boven de rivieren.

maar helma, de ene aldi verkoopt het nog wel de andere nie, de aldi bij ons verkoopt bijvoorbeeld geen Tuborg meer, maar wel weer Karlsberg en Schultenbrau en ook brouwmeester

(Olalala wat een heerlijkheid!)

Groeten, R

• bavaria

Zoals velen mensen niet weten is brouwmeester hetzelfde bier als bavaria alleen een ander etiket, alleen bavaria heeft een contract met aldi voor een bepaald aantal jaren en daarom kunnen ze het goedkoper leveren.

• Ronald

Ja klopt Brouwmeester is van Bavaria , brouwerij H West bv maakt 't , ook van Bavaria .

MAAR brouwmeester is niet hetzelfde als bavaria , dwz de smaak , dat proef je echt direct , bavaria is wat “zuurder” .

groetjes een echte Brouwmeester drinker