Hahaha :-D Heel toevallig, mij werd dat vanavond dus ook gezegd. Gelijk de consumentengids erbij gepakt, en inderdaad!! Zag ook het nieuwe etiket. Die zal ik binnenkort dus wel ff halen, waarschijnlijk morgen :-D
Vond het trouwens wel een beetje rare test, vond ik persoonlijk. Het is natuurlijk ook vrij persoonlijk. Korenwolf is natuurlijk wel een zeer lekker witbiertje, maarja er zijn natuurlijk betere!! Persoonlijk vind ik Witte Raaf zeer goed te drinken, maarja was niet bij deze test betrokken. Wordt Witte Raaf trouwens nog wel gebrouwen, je hoort en ziet er steeds minder over/van.
Is het witbier van AH trouwen van smaak veranderd?! De laatste keer dat ik het op had, vond ik het niet echt geweldig :-S Maar dat is natuurlijk persoonlijk he :-D
Ik vind trouwens dat je aan de meeste witbier niet moet ruiken, want er zijn er heel veel die niet echt lekker ruiken. Bij Hoegaarden staat namelijk het volgens commentaar:
Ruik vies: rioollucht. Aspergegeur. Viezige niet te benoemen smaak. Dit moet uit de handel. Waarschijnlijk een fout van de brouwer. Chemisch afval. Goede kleur.
Heb net nog Hoegaarden op, het is natuurlijk niet echt een van de betere, maarja, dit vond ik wel een zeer slechte recensie. Wat jullie?!
Gegroet,
Edje
Drinkbaar Nederland
http://www.drinkbaarnederland.tk