RUIM 1000 EURO P.M. ERBIJ...

• EN WEL HEEL MAKKELIJK...

Hoe? (de korte versie)

Schrijf jezelf Gratis in, en wacht tot Oktober.

Hoe? (de lange versie)

Tot ongeveer Oktober jezelf en anderen GRATIS inschrijven op de site. In Nederland maakt slechts 30% gebruik van o.a. OneTel en Tele2. De overige 70% doet dat niet omdat ze b.v. trouw zijn aan KPN.

Maar als ik/jij die 70% (nummer 2 t/m 10) duidelijk maakt dat je iets wilt opbouwen. Ik/jij zit sindskort in de Telecomdienstverlening! En ik/jij vraagt op een nette manier om hun gunst het eens GRATIS te proberen, doen ze dat om mij/jou te helpen. Jij wil een ander immers toch ook altijd helpen?

Is dat moeilijk?

Nee. Je hoeft NIETS te verkopen. Een velletje papier met naam adres telefoonnummer en een handtekening. En dat slechts MAXIMAAL 9 keer.

Nogmaals. Net als OneTel en Tele2 lever je een GRATIS dienst…

1- jezelf……………Nog maar 9 te gaan, en je bent al klaar.

2- broer…………….“OK”

3- zus………………“OK” (da?s makkelijk)

4- neef……………..“Wat gratis? OK dan”

5- nicht…………….“He? hoezo gratis?”

6- oom………………“OK”

7- tante…………….“Zit je in de Telecom?”

8- ouder…………….“Tuurlijk”

9- oma - opa…………“Gratis? Tuurlijk”

10- vriend…………..?Kan ik dat ook??

En je bent al weer uitgewerk!. Tien stuks, NIET MEER, en niet minder. Besparen willen ze allemaal.

Wat zijn de verdiensten?

Met het bovenstaande is na verloop ruim 1000 euro per maand zeker haalbaar. Elke maand weer.

Met een minimale inspanning.

Wat verdient EurExcel er aan?

Zonder veel te dure reclamekosten, bellende klanten, waar ik/jij een graantje van mee pik.

Elke maand een percentage van hun belkosten.

Wat kost dat?

Echt, tot ongeveer Oktober 2003 gratis inschrijven. Dan pas wordt EurExcel geactiveerd in Nederland.

Het leuke is dat je al wel gratis kunt “uitbouwen” op de site. Met 3 gratis inschrijvingen die onder jou vallen, ben je tot Oktober dus al klaar. Dat is het gene wat ik zelf ook al heb gedaan. Ik werk zelf niet bij EurExcel. Na Oktober word mijn/jou rekening pas geactiveerd. Dan heb ik zo 9 klantjes bij elkaar.

Wat gebeurt er na Oktober?

Dan gaat een inschrijving 325 kosten, die je terug krijgt als je 10 klanten van een gratis dienstverlening voorziet. Vandaar. De eerste 3 mensen (met ook weer 10 “gratisklanten”) die jij onder jou zet, leveren ook nog eens 200 euro per stuk op. Samen al 600 verdiend. Bekijk de presentatie op de home page waar de ruim 1000 euro per maand vandaan komen, en schrijf je net als ik GRATIS in.

Ik heb niets te verliezen, en jij ook niet. En Oktober zie ik maar weer.

Waarom is het nu dan gratis?

Omdat het een voorinschrijving is zonder verdere verplichtingen. Als blijkt dat men op voorhand genoeg (gratis) inschrijvingen onder zich heeft, is de motivatie des te groter om door te gaan.

Is het piramide spel?

Nee. Klanten blijven bellen met het KPN net. De belminuten lopen via EurExcel. Piramide systemen zijn verboden. KPN doet geen zaken met een illegale organisatie.

Toch doe ik niet mee!

Dat kan. Als je gratis te duur vind, en 9 keer een briefje in (laten) vullen niet wil doen.

Hoe kan ik mij gratis inschrijven?

Kijk op de link onderaan. Meld je met 3 klikken aan. Je krijg binnenkort per E-mail meer informatie.

ZET WEL EVEN EEN PUNTJE TUSSEN: EUROMARKETERS EN COM

ANDERS WERKT DE LINK NIET…

http://euromarketerscom/cgi-bin/dlb/view.cgi/main/jdho0832/opportunitynl.html

• Martijn

Wat heeft dit met bier te maken?