BrouwerijLink

• Jeljer Bouma

Hallo,

Ik beheer sinds enige tijd de Pagina BrouwerijLink. Dit is een uitgebreide pagina met honderden links naar brouwerijen in tientallen landen.

Nu komen er nogniet zoveel bezoekers, en daarom wil ik bij deze de webmasters van Bierpagina's vragen een link te plaatsen (zoals Drinkbaar Nederland of Harry Pinkster) zodat er wat meer bezoekers komen, wat natuurlijk een stimulans is voor mij om nog meer links te plaatsen!

Alvast Bedankt,

Jeljer Bouma

Jeljerbouma@hotmail.com

www.geocities.com/brouwerijlink/Index.html

• Harry Pinkster

Hallo Jeljer

Als eerste moet ik zeggen dat je een goed initiatief hebt genomen

Er zijn al wel wat sites met aardige overzichten van brouwerijen,

maar het is een nobel streven ze bij elkaar te voegen

Ik heb op mijn site een linkspagina met verschillende rubrieken

waaronder links in alle soorten en maten

Ik denk dat als jij op je site ook een rubriek aanmaakt waarin andere sites mbt bier worden opgenomen het aantal bezoekers zeker zal toenemen.

Zo'n rubriek kan natuurlijk altijd worden opgenomen : andere biersites bv.

Mocht je dit aanmaken zal ik zeker linken

Ook ik ben met niets begonnen jaren geleden en ben oa “groot” geworden met behulp van het doorlinken vanaf andere sites.

Mbt je lay-out etc heb ik nog wel wat opmerkingen, maar die zal ik tzt even persoonlijk mailen.

groeten

harry pinkster

http://home.wxs.nl/~pinkgron

• Jeljer Bouma

Hallo,

Bedankt voor de reactie.

Voorlopig ga ik nog geen categorie maken met links naar verzamelaars enz (helaas) maar dit pas over een wat langere periode. Voorlopig ben ik nog wel bezig met heb maken van een overzicht van alle brouwerijLinks die er zijn, maar daarna ben ik van plan de site uit te breiden met links naar verzamelaars van kroonkurken, etiketten, viltjes, enz, maar ook naar informative brouwsite's.

Er is dus nog heel wat te gebeuren.

Jeljer Bouma

Jeljerbouma@hotmail.com

www.geocities.com/brouwerijlink/Index.html