wanted: polar, not dead, but alive!

• jasper

hey mensen!

ik heb een vraagje, misschien dat een van jullie toevallig mij daarop een antwoord kan geven.

ik ben kort geleden terug gekomen van aruba en zoals sommige van jullie wel weten drinken ze daar voornamelijk polar. een import biertje uit venezuela. met de bijzonderheid, vind ik zelf, dat het zowel uit blik als fles geweldig goed te drinken is. in de periode dat ik op aruba heb gezeten heb ik dus, om een lang verhaal kort te houden, ongelooflijk genoten van dit biertje.

nu was dus mijn vraag of iemand weet of dit bier ook in nederland ergens te verkrijgen is en zo ja, waar???? nou ja hopelijk kan hier iemand mij op weg helpen!?!?!

grtz!

• Elwin van den Broek

Harry Pinkster heeft op een soortgelijk eerder geplaatst onderwerp het volgende (ongeveer) geantwoord:

Ik weet niet waar je woont maar probeer eens:

Bieren en Pintelieren 600 soorten bier

Pasqualiniestraat 2

5622AW Eindhoven

040-2435422

Wijn en Bier Boutique 1000 soorten bier

Leyweg 803-805

2545HA Den Haag

070-3667092

’T Koelschip 1000 soorten bier

Grote Markt 211 Circus

1325JA Almere-Stad

036-5300614

info@koelschip.nl

Burg Bieren 750 soorten bier

Putterweg 45

3851GB Ermelo

0341-564934

Bert’s Bierhuis 800 soorten bier

Voorstraat 83

3512 AL Utrecht

030-2341339

De Bierkoning

Paleisstraat 125

Amsterdam

020-6252336

info@bierkoning.nl

Harry bedankt voor het reeds eerder opzoeken en vermelden van deze bovenstaande adressen.

Groet,

Elwin

• jasper

alright ik kom uit heerenveen, maar als je geen andere plekken weet gaan we even met jou adressen contacten! bedankt

• Elwin van den Broek

Jasper!

je zou natuurlijk ook het consulaat /ambassade van Aruba kunnen proberen. Wellicht dat daar mensen werken die Polar heeeeel graag drinken en weten hoe er aan te komen, of misschien is er wel een nieuwsgroep waar je terecht kunt.

succes,

Elwin