Wie weet of heeft het lettertype dat Heineken gebruikt??
Peter
ik geloof niet dat het een standaard lettertype is, want ze hebben in het verleden met het zelfde lettertype de e op een andere manier geschreven. het liggende streepje in de e is destijds veranderd zodat de e een meer lachend karakter zou hebben. hierdoor zou de naam heineken beter tot zijn recht moeten komen, wat ik overigens wel geloof, maar dat terzijde. door dit feit denk ik dus dat het niet echt een standaard lettertype is. maar ik kan er natuurlijk naast zitten….
Loser!!
Who cares????
Welke echte bierdrinker drinkt nou die bagger van Hinniken…..
Amsterdamse chemische rotzooi, geen pils en ook geen bier!
Iemand die zegt dat hij een echte bierdrinker is en die Hinniken drinkt
neem ik echt niet meer serieus.
probeer eens een echte pilsener, met zuiver water gebrouwen en zonder
conserveringsmiddelen. Echter in Nederland alleen gebrouwen in limburg,
maar nog steeds keus genoeg.
advies: Brand's Up (Het enige nog traditioneel, volgens origineel recept en met originele ingredienten gebrouwen pilsener ter wereld!!!!), maar ook het ‘gewone’
Brand pilsener is on-Nederlands goed…
Goeiedag,
Heineken mag volgens jou dan niet te drinken zijn en je mag mijn biermaat dan wel proberen zwart te maken, maar dit lukt je alles behalve!!
Biedrinken is en blijft een persoonlijk iets! Mijn biermaat houdt niet van Oranjeboom, wat ik persoonlijk best vind om te drinken. Dit wijst wederom op een meningsverschil over bier. Hieruit kan je dus opmaken dat biersmaken zeeeeer verschillend zijn.
Ik probeer hiermee te zeggen dat mensen op moeten houden om andere mensen te beoordelen op biersmaken!!! Nogmaals, dit blijft persoonsgebonden!!!! Ik hou bijvoorbeeld van witbier, dit kan ook niet iedereens voorkeur zijn!
Gegroet Edje
Ps. ik heb persoonlijk liever Hertog Jan!!
Hallo Ed,
Je hebt wat mij betreft helemaal gelijk. Het afzeiken van andermans mening of intresses, ben ik hier ook een beetje zat. En al helemaal van mensen die hier eigenlijk niets te zoeken hebben, oftewel er geen verstand van hebben. Als dan mensen inderdaad heineken beginnen af te kraken en Brand bier proberen op te hemelen, zou ik me toch gaan schamen. Niet om de merken zelf, maar om de informatie die je dan mist. Deze mensen mogen best komen kijken op de site, maar laat reacties die geen nut hebben dan achterwege.
Groetjes Johan.
Oja Ed, met die Hertog Jan ben ik het ook eens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?