Zinniz

• Maarten

Wat vinden jullie daar nu van?? Ik weet niet goed wat ik ermee moet, het smaakt niet echt slecht maar ook niet echt lekker, mijn grootste probleem is dat het niet naar bier smaakt.

• Drinkbaar Nederland

Goeiedag Maarten,

Ik persoonlijk vind Zinniz echt ranzig!! Het is gewoon ranja met soda en op de verre verre heel erg verre achtergrond proef je een beetje bier. Ik heb ze alle 3 geproefd (ik dat tenminste dat er maar 3 waren) en ze zijn stuk voor stuk GEEN bier. Dat Grolsch, toch een van de betere brouwerijen, dat durft te maken zeg!

Ik hoop dat ze dat spul snel uit de handel halen. Doe mij maar gewoon lekker een witbiertje, das veel en veel lekkerder!

Bekijk ook eens onze site:

http://DN.flappie.NL

Groetjes Edje

Drinkbaar Nederland

• Grolschfan

Hiermee haalt Grolsch gewoon ze naam mee naar beneden met die bagger troep gewoon lekker uit de handel halen

• P.Tent

Als fanatieke speciaal bierdrinker wil ik graag wat tegengas geven op de eerdere reaties.

Als dorstlesser (1 uur van te voren even in de vriezer) is dit nieuwe ‘bier’ niet te versmaden.

En de reactie het proeft niet naar bier, dat is nu net de bedoeling.

Het gaat Grolsch (denk ik) er om om de jeugd (wie dat ook mogen zijn) hen aan hun merk te laten binden. Zodat men in een later stadium wel overgaat op het overheerlijke bier van Grolsch

• DAANTJEDETUKKER

Ik zelf als fanatieke GROLSCH drinker

vind zinniz ook niet echt bepaald lekker om te drinken

ik denk dat je dit bier vooral op een warme zomer dag moet drinken en dan inderdaad net als wat P.tent zegt goed koud