alcoholvrijbier

• richard

ik moet voor school een opdracht maken over bier, nou wil ik weten hoe alcoholvrijbier wordt gebrouwen, maar ik kan het niet vinden op internet, kan iemand mij het misschien uitgebreid uitleggen, niet alleen dat het wordt onttrokken maar ook hoe. Of misschien kan iemand een link geven naar een pagina waar ik dat goed uitgelegd kan vinden.

• Edo

Je kan info opvragen bij de brouwerij toch?

• Mark L

weet niet zeker maar hoogst waarschijnlijk verwarmd tot 60 graden celcius kookpunt alcohol. Er blijft wel alcohol achter daarom is het ook alcohol arm bier. Bij bavaria weten ze er meer over

• Henk

alocholvrij bier is geen bier.

• Erwin Overeem

kookpunt ethanol is 80 graden Celcius!

• F. Heineken

Alle malt-drinkers zijn heel sneu, bier moet nou eenmaal met alcohol gedronken worden. Niks aan te doen. En als je geen alcohol mag, dan drink je maar cola. Degene die verantwoordelijk was binnen mijn bedrijf voor het bedenken van Buckler heb ik dan ook gelijk ontslagen en ik heb Youp van 't Hek ingehuurd om ervoor te zorgen dat er geen Buckler meer gedronken werd. Ze drinken het tegenwoordig alleen nog maar in Belgie, maar ja daar heb je Urbanus. Het is hierboven trouwens wel flex, iedereen die ook maar één goede daad heeft verricht krijgt een villa met ferrari en een mooie vrouw. wat wenst een man nog meer? En dat voor het redden van Nederland van het alcohol vrije bier! geweldig.

nee okee was een fopje, ik moest even mijn creatieve ei kwijt. richard, veel succes met je werkstuk!

• hij

engF. Heineken schreef:

>

> Alle malt-drinkers zijn heel sneu, bier moet nou eenmaal met

> alcohol gedronken worden. Niks aan te doen. En als je geen

> alcohol mag, dan drink je maar cola. Degene die

> verantwoordelijk was binnen mijn bedrijf voor het bedenken

> van Buckler heb ik dan ook gelijk ontslagen en ik heb Youp

> van 't Hek ingehuurd om ervoor te zorgen dat er geen Buckler

> meer gedronken werd. Ze drinken het tegenwoordig alleen nog

> maar in Belgie, maar ja daar heb je Urbanus. Het is hierboven

> trouwens wel flex, iedereen die ook maar één goede daad heeft

> verricht krijgt een villa met ferrari en een mooie vrouw. wat

> wenst een man nog meer? En dat voor het redden van Nederland

> van het alcohol vrije bier! geweldig.

>

>

> nee okee was een fopje, ik moest even mijn creatieve ei

> kwijt. richard, veel succes met je werkstuk!