desperados bier

• Erol Tac

NIEUW NIEUW NIEUW

Nieuwe bier in nederland Desperados zo lekker als ik weet niet wat.

Desperados is een merk van Tequila uit Mexico.

Hij is alc.5,9%vol e330ml-0,33L.

INGREDIENTEN:Water,Mout, Mais,Glucosesiroop,Suiker,Aromasloften,Citroenzuur,Hop Extrakt,Ascorbinzuur.

Wij doen verkoop aan groothandels,slijterijen,café's,restorants kortom overal.

Voor meer informatie en verkoop mail of bel:0031641234940

wij wachten op jullie mails of telefoons!!!!!!!!!!!!

• lukic

Is het ook voor de particulier betaalbaar?

• Erwin

uhh Dit bier is toch al jaren lang verkrijgbaar in Nederland? en het smaakt naar shandy!! En dan nog al die chemische toevoegingen! Geef mij maar een echt ambachtelijk gebrouwen biertje!

groeten

• lukic

Haha, dit wist ik niet, dank je voor de tip. Vind Shandy ook niet echt je van het.

• PROSPACT

Sorry…desperados drink ik mischien al 4 jaar….in NL. Vind het geen shandy! Gewoon lekker, moet er alleen bij 2 mee ophouden, dan gaat de smaak tegenstaan.

• kloipy

een desperadosje tussendoor is altijd lekker.

• alcoholic - non-anonimous

ik geef PROSPACT groot gelijk, het is een heerlijk drankje, maar na een klein aantal moet je maar wel overschakele naar een iets minder sterk van smaak zijnd drankje…

• René Klaassens

Hallo,

Ik woon in Groningen en was onlangs op vakantie in Spanje, waar ik voor het eerst kennis maakte met desperado, heerlijk

Kunt u mij laten weten waar ik deze overheerlijk biersoort in Groningen kan kopen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

René

• Mathieu de Jager

Desperados bestaal al heel lang en is eigendom van Heineken en wordt gebrouwen in frankrijk. Het bier is Tequila flavoured en zit dus geen equila in. Het bier is gewoon te koop bij slijter en supermarkt.

• Ruud Gons

Haha lache idd doen ze alsof het uit Mexico komt is het van Franse makelij, dat zelfde geintje doen ze ook met een brouwsel genaamd: Adelscot dat moet schots zijn doordat er whiskeymout in verwerkt zou zijn.

Nou eens maar nooit meer, wat een bocht! 8-)