Light bier?

• Harry Gootstra

Ik heb ooit gelezen op een andere pagina dat heineken een light bier wilde produceren. Nu ben ik vergeten welke site, misschien heeft iemand van jullie het ook gelezen…ik wil graag instemmen!! Lijkt mij een heel goed plan!! Wat denken jullie er zelf trouwens van?

Het lijkt mij een goed plan, ik kom zelf uit Limburg en reis nu elke maand naar Belgie om daar tafelbier te kopen. Dat is veel gezonder bier en vind het erg jammer dat het in Nederland niet verkocht wordt.

In afwachting verblijf ik.

• Erwin

Gezonder bier?? leg uit.

• Peter

Tafelbier is geen light bier. en dat het gezonder is is ook al weer een van de vele bierfabelen.

Het was in de jaren 70 al een hype. Verschillende brouwerijen gingen na Amerikaans voorbeeld Lightbieren brouwen. Hetgeen totaal mislukte. Alleen in Amerika wordt er veel lightbier gebrouwen en gedronken.

Moi

• Rob

Volgens mij is het wel te koop in Nederland. Moet je in de supermarkt kijken bij de six-packs. Ik geloof dat Amstel een light-variant had.

• denny

hahahaha, wie maakt zich nou er nou druk om of dat bier gezond is?!? Als het toch lekker is (en dat is het) dan is het toch goed. Majah ieder zijn eiguh bezigheid natuurlijk….