BOKBIER!!!!

• peter

Schiet mij maar lek……….

Op de eerste maandag in oktober wordt door de gezamelijke bierbrouwerijen in Nederland het bokbier seizoen geopend, dat was traditie. Was dat traditie???? of heb ik iets gemist afgelopen maandag??????

Dus bierbrouwers: Kom op met dat Vorstelijk nat!!!!

en snel een beetje, en natuurlijk het liefst Amstel…………

• peter

lamaazitten bokbier in overvloed!!!!!!!!

• nielske

je kunt bokbier heel handig zelf maken:

Je bestelt een biertje in de kroeg met een extra schuimlaag, en let op nou komt het:

Je steekt je kin in het bierglas, haal hem er weer uit en je roept keihard Bèèèè!!

En klaar is je bokbier

• Peter

Ook ik was in de veronderstelling dat de eerste maandag in oktober herfstbokmaandag zou zijn.

Echter de kakkers van de wijnballen hebben oktober als wijnmaand gebombardeerd. en bedankt.

Zo ziet het er weer eens somber uit voor ons, (bok)bier drinkers.

Ik roep op,en richt mij tot alle bierdrinker/kenners, het wordt weer eens tijd voor een definitieve bieropstand. al 10 jaar lang wordt slechts 8% van de totale bierproductie ingenomen door speciaal/jaargetijde bieren. Organiseer, ontwikkel, maar doe iets. Anders verloedert en verslonst Nederland in een koffie en wijn cultuur.

Beleg symposia, achteraf gesprekken en hagespreuken. Drink alleen nog maar speciaal bier en pils voor de dorst.

Laat ieder in zijn waarde maar spreek over de waarde van bier.

P.Tentpeter schreef:

>

> Schiet mij maar lek……….

> Op de eerste maandag in oktober wordt door de gezamelijke

> bierbrouwerijen in Nederland het bokbier seizoen geopend, dat

> was traditie. Was dat traditie???? of heb ik iets gemist

> afgelopen maandag??????

>

> Dus bierbrouwers: Kom op met dat Vorstelijk nat!!!!

> en snel een beetje, en natuurlijk het liefst

> Amstel…………

• Peter

Las je niets zinnigs temelden hebt. sodemieter op. Word dronken op je verjaardagsfeestje en hou je schoonfamilie met deze onzin bezig.

• Master R

Lekker bij bier!!!!

• Peter

Lachen

en zo oud