welk liedje??

• suus

Hallo,

Ik ben zo nieuwsgierig hoe het liedje heet dat wordt gespeeld in die bier reclame van die jongen en het vogeltje hahahaha lekker vaag he.

U weet wel, die jongen neemt een pilsje en er komt een musje op de tafel zitten en die krijgt ook iets.Wie o wie weet welk liedje ze draaien?????

groetjes van Suus.

• Gerard

Je bedoeld waarschijnlijk de Brand reclame. Hierin wordt muziek gespeeld van Paolo Conte.

• the harvester

herstel: dat ‘musje’ is een KANARIE ;-)

• Iwan

Inderdaad Paola Conte. Het nummer heet: VIA CON ME

• suus

Hallo allemaal,

Ten eerste bedankt voor jullie reacties, Paolo Conte is het NIET, heb zelf nl. heel veel cd's van hem en het liedje wat ik bedoel wordt gezongen door een vrouw en voor zover ik weet is P.C. een man!! Het lastige is dat die reclame bijna niet meer op de tv komt.Maar voor degene die het wel weet laat het even weten.Alvast bedankt!!

groetjes van Suus.

• Dorine

Volgens mij heb ik het afgelopen week ook met een ander liedje gezien/gehoord. Alleen moet ik je tot mijn spijt zeggen dat ik me die muziek niet meer herinner. Weet je ook wel zeker dat het een liedje was? Volgens mij hoorde ik een tamelijk bekend klassiek, maar instrumentaal werk. Maar zelfs dat weet ik niet meer zeker. Of is men misschien deze reclame aan het kopieren met verschillende achtergrondmuziekjes?

Weet je wat je zou kunnen doen? Informeer eens via de website van het biermerk. Misschien kun je hen op die manier e-mailen.

Succes met zoeken.

Dorine

• Hans

Het liedje is van Paul Weller!

• Hans

Kijk maar eens op de homepage van de Brand (bier) verzamelaars club :

http://www.bvc.myweb.nl

Daar zie je in de rubriek ‘Brand nieuws’ het volgende staan :

Mus" : K.D. Lang - The air that I breathe (orig. The Hollies/Albert Hammond)

gr.

Hans

webmaster BVC homepagesuus schreef:

• suus

Hallo Hans en alle andere,

Bedankt voor al jullie reacties!!!!!!

Eindelijk ben ik er dan toch achtergekomen welk liedje het is.

Hans, mijn dank daarvoor!!

groetjes van Suus.

• Rem

Vraag het eens aan de PR afdeling van Brand!!