Noordelijk (speciaal)Bierfestival

  • Stichting P.U.B.

    Iedere rechtgeaarde bierliefhebber noteert in zijn/haar agenda “11 en 12 mei 2001 MOET ik naar Groningen om het 9e Noordelijk Bierfestival te bezoeken”.

    Meer dan 25 brouwerijen uit Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Engeland en Tsjechië presenteren mer dan 80 (!!!) speciaalbieren (bijna) allemaal direct uit het vat. Zie ook www.pub.ontheweb.nl.

    Wanneer je na het bekijken van die site (vanzelfsprekend0 enthousiast bent geworden is het verstandig om je aan te melden als donateur; dat loont de moeite!

  • elsje

    dat duurt me veeeeeel te lang ,ik neem er straks alvast een,proost he

  • Freddy

    ja ik ook proost elsje

  • elsje

    jij lust ze zeker ook wel?????

  • Ruud van Essen

    Ik pak er ook nog wel enkele voor die tijd, maar ik zal zeer zeker ook op het Noordelijk Bierfestival zijn. Dat wil ik niet missen!!!! Heb je die site (www.pub.ontheweb.nl) al gezien? Het aanbod zal in 2001 nog groter zijn dan in 2000, dus met z'n allen er heen!

  • Horeca Link

    Het 9e Noordelijk Bierfestival zal zeker de moeite waard zijn om te bezoeken!!

    Heeft u het 8e Noordelijk Bierfestival vorig jaar in Groningen gemist? Geen nood, Horeca Link heeft voor u een overzicht van dit 2-daagse evenement gamaakt.

    Kijk hier voor meer info:

    http://www.horecalink.demon.nl/pub2000/pub2000.html

    Veel plezier op 11 en 12 mei 2001.

    Groeten,

    Horeca Link

  • Kim

    Nooit geweten dat deze site bestond. Wat een goed idee het Noordelijk speciaalbierfestival, ik kom zeker met nog een stel vrienden. Zijn er nog mogelijkheden om tegen een niet al te dure prijs in de buurt te kunnen slapen, camping, vakantieboerderij ofzo? Ik kom namelijk uit leiden en we moeten het met de trein doen dus vandaar.

    Alvast bedankt

    Kim