ode aan het bier

  • Rikkert

    Bier ik wil je bedanken, je was er altijd voor me. Beter dan mijn beste vrienden jij was er altijd. Als ik feeste dan feeste je mee, had ik verdriet dan was je er gewoon. Ik heb je vaak met weinig respect behandeld maar je bleef mijn vriend. Mensen ik heb maar een ding te zeggen: BIER BEDANKT!. (dat zouden meer mensen moeten doen)

  • buik

    ik sluit me helemaal aan

  • lou

    Bier bedankt……

    Mzzl xx lou

  • TYZ

    KLAP - KLAP -KLAP

  • heijmans

    na een gezellig avondje stappen,ben ik naar mijn laatste kroeg gegaan eigenlijk meer voor mijn kameraad ,ik heb mijn fiets aan de paal van het cafe met een hang slot vast gemaakt,maar toen ik ,hik, de kroeg uit kwam stond mijn fiets er niet meer,zoals zo veel mensen was ik niet van plan om aangifte te gaan doen,maar ik wilde graag in aanmerking komen voor aankoop van een fiets via het politie bureau,dus toch maar aangifte gedaan ,de agent vulde het formulier keurig in ,en had diverse vragen,zoals hebt u uw fiets op slot gezet?waar ?hoe laat?.op slot gezet zeer zeker,ik heb mijn kinderen altijd zo gewaarschuwd dat er bij ons in geen 15 jaar meer een fiets is weg gehaald,als ze 100 meter van huis waren en ze waren het hangslot vergeten dan kwamen ze nog naar huis om het slot te halen agent.hier heb ik de verzekerings papieren,o,dat is makkelijk zegt de agent,dan tik ik even het frame nummer in,o kijk, volgens de computer staat de fiets hier in de stalling,we gaan eens kijken en lopen naar de stalling ,en zag mijn fiets al staan,ik zeg ,agent ik zie er iets vreemds aan ,ik ook zegt de agent uw fiets ketting hangt er nog aan en het sleuteltje zit nog op het slot,zeker wel gezellig zo"n avondje stappen?zeker agent u moet is een keertje meegaan,bedankt agent,nog een fijne avond.