Bieretiketten Verzamelaar

  • Michiel Nijhuis

    Ik verzamel ook al een tijdje etiketten.

    Ik plak ze op A4-tjes met een Pritt non-permanent roller en doe ze daarna in insteekhoezen in een map. Op deze manier blijven ze mooi en zijn ook zonder schade weer los te halen.

    Heb jij of iemand anders nog een leuk partijtje etiketten van Nederlandse brouwerijen te koop. Ik wil ze kopen omdat ik nog maar weinig ruilmateriaal heb.

  • Johan Commadeur

    Hoi Michiel,

    Binnenkort krijg ik er waarschijnlijk wel weer een paar.

    Groetjes Johan Commandeur.

  • Tom De Graeve

    Hallo mensen,

    ik ben reeds 15 jaar verzamelaar van bieretiketten, en bezit nu zo'n 45.000 stuks van over gans de wereld,

    indien mensen geïnteresseerd zijn om te ruilen, contacteer me dan op malinwalover@yahoo.fr

    tot dan,

    Greetz

    Tom

  • fred verhoustraeten

    heb heel veel dubbele van belgie

    een beetje van holland

    verzamel alleen belgische liefst

    van waalse brouwerijen

    mvg fredje

  • Job Kroon

    Kijk ook eens op www.bieretiketten.nl

  • Ab vd Meeren

    Verzamel zelf vanaf 1987 etiketten.Eerst de hele wereld,nu alleen nog Belgie en Nederland.Bezoek BAV en regio beurzen .Ruilen per post levert meestal de etiketten op die ik al heb.Misschien eens een idee om bij elkaar thuis op bezoek te komen,gezellig en je kunt ook eens je verzameling laten zien.Zelf plak ik de etiketten met een postzegelplakkertje op een A4 velletje, die weer in een showmapje en dan in een ordner.Ik woon in IJmuiden,dus wil je ruilen laat het even weten!

  • Hans Souffriau

    . Dear Sir or Madam,

    Please send me the complete bottle labelling of your beer assortment, kindest a couple of copies if

    possible to :

    Hans Souffriau

    Bruulstraat 5 bus 3

    9450 Haaltert

    Belgium

    Kind regards

  • Ad

    l.s.

    Wie wil er bieretiketten en/of postzegels ruilen.?

    graag een reactie s.v.p

    Ad

  • Jaap v/d Broecke

    Ad

    Je bericht gelezen op startpagina, ik heb etiketten om te ruilen.

    Uit Nederland, Belgie en heel veel Duitsland.

    Dus mocht je interesse hebben laat maar horen.

    Mvrgr Jaap

  • Jaap v/d Broecke

    Hidde

    Ik las je vraag voor bierdoppen op startpagina, het is al een oud bericht, maar misschien nog van toepassing.

    Ik heb nog een partijtje doppen om te ruilen voor etiketten.

    Als je interesse hebt laat maar horen.

    mvrgr Jaap