Bieretiketten Verzamelaar

  • Johan Commmadeur

    Hallo lezer(es),

    Ik ben verzamelaar van bieretiketten. Ben jij ook zo'n verzamelaar en heb je etiketten om eventueel te ruilen. Stuur een mailtje.

    Proost.

    Johan Commandeur.

  • Hidde

    Hoi alles jij bierdoppen hebt kan ik jou bier eikette op sturen van bavaraia

    Hidde van den biggelaar

    Keizerhof 66

    5672 pb

    nuenen

  • Johan Commmadeur

    Hoi Hidde,

    Nu ik weet dat er ook mensen zijn die de bierdoppen sparen,

    zal ik ze in het vervolg voor je bewaren.

    Als ik er een stelletje heb, dan hoor je het wel.

    Aangezien ik tegenwoordig alleen nog maar speciale biertjes drink (i.v.m. de etiketten) zit er vast wel wat voor je bij straks. Je hoort nog van me.

    Proost,

    Johan Commandeur.

  • William Roelens

    Ik heb nog Belgische etiketten liggen om eventueel te ruilen voor Nederlandse

    William

  • Hans

    Ik neem aan dat elke verzamelaar op de hoogte is van het bestaan van de BAV (Bier Artikelen Verzamelaars). Kijk anders op www.bav.nl en wordt lid. Dan blijf je geïnformeerd over alles op bierverzamelgebied!

  • Johan Commadeur

    Hans, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels deze site reeds gevonden en ben als het goed is al (bijna) lid ook.

    Groetjes Johan.

  • Edy

    Ik ben mijn verzameling etiketten net begonnen,en vroeg me af of er ook mappen te koop zijn om ze in te bewaren?

  • Johan Commadeur

    Hoi Edy,

    Ikzelf berg ze op in mappen met fotobladen van HENZO (te koop bij fotozaak).

    Dit zijn bladen met zelfklevende folie erover. Deze folie is zeer gemakkelijk los te halen, de etiketten ertussen te stoppen en weer dicht te plakken. Ook kun je heel makkelijk je etiketten er weer tussenuit halen.

    Het is wel een wat duurdere oplossing dan ze gewoon in een boek te plakken, maar je etiketten blijven er wel heel mooi in. Ik vind het zeker de moeite waard.

    Veel succes.

    Met vriendelijke groet, Johan Commandeur.

  • jeljer

    Ik zelf plak de etiketten op een a4tje die ik in een insteekhoes doe, en die weer op alfabetische volgorde in een 23 rings map. zo blijven ze ook heel mooi en je hebt geen speciale map nodig.

    Jeljer Bouma

  • leen lodder

    hoi Johan

    Ik spaar al een jaar of 10 bieretiketten en ik heb wel een paar dubbelen.

    Ik heb ze uit alle werelddelen, als je ruilen stuur me E -mail

    vrgr leen