Kroegen met Kasteelbier

  • Kasteel-Master Corné

    http://home.luna.nl/~code/kasteelbier

    Hoe vaak heb ik niet al gedacht, als ik voor het eerst in een plaats kwam, Welke kroeg zal Kasteelbier hebben ? Ik hoop met deze site het aantal Kasteel-zoek-uren te kunnen verkleinen en deze tijd nuttiger te besteden door de Kasteel-zoek-tijd om te zetten in Kasteel-drink-tijd.

    Weet jij ook een kroeg waar Kasteelbier wordt verkocht ? Vul het formulier in, zodat de site zo volledig mogelijk wordt. Je helpt anderen hun zoek-tijd te bekorten !

    Kasteel-Master Corné

  • biere de chateau

    de beyerd in breda

    kandinsky in tilburg

  • GELV

    de Beyerd in Breda ja. Leuk Belgisch Bier Café!

  • Casteels

    Hi,

    AssorTiment is met een T en niet assoriment.

    bière ipv biere = zie hoger.

    Op school zei de leraar: “Leren schrijven zonder fouten en uw tekst herlezen”

    Groeten

  • nicole

    Ik heb al diverse malen het formulier ingevuld, maar nog nooit reactie gehad. Wordt er nog wel iets gedaan met deze site en de informatie die mensen sturen?

  • Casteels

    Bedankt voor je mail.

    Maar ik had slechts een bemerking betreffende een taalfout opgestuurd.

    Meer weet ik van deze website niet.

    mvg

    L.C.

  • Andy a.k.a. Will-Riker

    Hoi,

    Een van de beste plaatsen waar je echt kunt genieten van een kasteelbier (en trouwens DE plaats waar ik het ontdekt heb) is Het Capucientje, Westmeers 72 in Brugge.

    Het wordt er niet alleen perfect geserveerd, het is tot in de details uitgepiekerd waardoor je er ls klant optimaal kan genieten van een kasteelbier zoals dit bedoeld is. Niet alleen de temperatuur van het bier of de bediening ervan zijn perfect, ook de uitleg van de uitbater was tot in de puntjes verzorgd.

    Daarom kan ik niet anders dan dit eventjes te vermelden, waardoor ook anderen kunnen genieten, want een kasteelbier, da's pas proeven van het echte leven …

    Groetjes,

    Andy a.k.a. Will-Riker

  • Claudia

    Yep,

    Super site, maar even een aanpassing. In La Bota in Leiden kan je en lekker eten voor weinig (probeer de spare ribs maar eens) En naast gezellige mensen altijd Kasteelbier (bruin) van de tap!

    Toppertje dus

    Veel plezierKasteel-Master Corné schreef:

    >

    > http://home.luna.nl/~code/kasteelbier

    >

    > Hoe vaak heb ik niet al gedacht, als ik voor het eerst in een

    > plaats kwam, Welke kroeg zal Kasteelbier hebben ? Ik hoop met

    > deze site het aantal Kasteel-zoek-uren te kunnen verkleinen

    > en deze tijd nuttiger te besteden door de Kasteel-zoek-tijd

    > om te zetten in Kasteel-drink-tijd.

    >

    > Weet jij ook een kroeg waar Kasteelbier wordt verkocht ? Vul

    > het formulier in, zodat de site zo volledig mogelijk wordt.

    > Je helpt anderen hun zoek-tijd te bekorten !

    >

    > Kasteel-Master Corné

  • andre

    Drink al jaren een kasteelbiertje in De Kasteelsteeg in Valkenburg is nu van eigenaar veranderd dus ik ben benieuwd.

  • Dennis

    Hallo,

    De eerste keer dat ik het proefde was zo lekker.. smaakte naar meer zelfs.. Enige tijd geleden is het kasteelbier uit de assortiment van de boni supermarkt in Apeldoorn gehaald. Tot nu toe geen supermarkt gevonden die het wel heeft. Wie kan ons helpen?