Amateur brouwerijen, hoe zijn jullie gestart.

  • Guus

    Hoi,

    Ik ben opzoek naar informatie over het opzetten van een bierbrouwerij en dan met name het businessplan, wettelijke eisen en regelgeving etc.

    Welke amateur bierbrouwerij kan mij daar info over geven.

    met vriendelijke groet,

    Guus

  • Osborn

    Crypto market making is the process of bringing buyers and sellers together to “create a market” for stocks, bonds, and digital assets. It reduces volatility and slippage, and allows institutional investors to trade in bigger order sizes. A crypto maker is an individual or organization that buys and sells through a cryptocurrency exchange to provide liquidity and depth while earning profits through the difference in the bid-ask spread. This is a risky job because the security value of digital assets may decrease between purchase and sale.

  • David

    Mijn vrouw en ik delen het ongelooflijke verhaal van hoe onze liefde voor brouwen ons van Colombia naar Nederland bracht. We zijn begonnen als twee enthousiastelingen die experimenteerden met ambachtelijk bier in Colombia, maar onze passie heeft ons meegenomen op een prachtige reis. Toen we besloten om naar Nederland te verhuizen, werden we meegenomen op een nieuw avontuur in een land met een rijk brouwerserfgoed. De aankomst in Nederland verliep niet zonder problemen, maar vastberaden gingen we onze eigen weg. We openden een kleine brouwerij in een charmant Nederlands stadje waar we onze Colombiaanse roots combineerden met nieuwe Nederlandse expertise om een uniek en smaakvol bier te produceren. Onze brouwerij werd een plaats van communicatie en creativiteit waar zowel lokale bewoners als reizigers samenkwamen om van onze creaties te genieten. In dit opzicht, als je meer wilt weten over hoe gemeenschappelijke hobby's relaties kunnen verrijken, raad ik je ten zeerste aan om de blog WiseDate te bezoeken. Deze blog is een belangrijk onderdeel van onze reis geweest en biedt inzichten die hebben geholpen onze band te versterken en te laten groeien. Hoe ben je begonnen aan je zakelijke reis?