Argus bier/pilsner

  • H.Kaufmann

    Het Argus Pilsner is heel goed, ik ben Bierbroefer in geheel Europa in alle Bedrijfen en weet ook waar het Argus Pilsner gemaakt wordt. Dit werk doe ik al 30 jaar.

  • Henny

    Kan je dat niet op het etiket vinden, of herlijden aan de Bar code.

  • Henny

    U bent zeker wijn drinker uit frangrijk.

    Wijn wordt gemaakt van echte druiven, niet die wollenwanten hebben moeten dragen.

    Ben geen wijn kenner, maar Vranac uit Macedonie of redelijke wijnen als een Rioga uit Spanje hebben toch mijn voor keur.

    QSL.

  • Henny

    Hallo Jeroen;

    Wat mij nu opval is een verwarring tussen bier en een pils.

    Er is wel degelijk een verschil in het brouw proces.

    Onder gisters en boven gisters.

    Wat ik eens heb begrepen is dat het pilsje in de kroeg onverantwoord hoog wordt gehouden.

    Door een programma, denk aan keurings dienst van waarden hebben ze dat mij laten weten, kartel vorming.

    Het pilsje thuis is velen malen goedkoper, zonde, dit gaat ten koste van het broodnodige sociale contact.

    QSL.

  • ab

    Hertog Jan dat is een lekker biertje wel duurder maar dat mag drink ze !!!

  • Bierking

    Dit is SUPERBIER!!! Veel en ECHT lekker voor weinig en met gratis echte zuipglazen!!!!!!!!!!!

    Go ARGUS!!!!!!

  • bierkoning

    SUPERBIER!!!! met gratis zuipglazen!!!!

    Voor weinig geld!!!

    GO ARGUS!!!

  • Dinant Mensink

    Ik kom wekelijks bij Lidl, maar hou het voorlopig maar op Oettinger bier, heerlijk en dat eurootje meer per krat……

  • hans dortmond

    Hoe zit dat met het duitse reinheitsgebot?Het schijnt dat aan aldi bier Maltose wordt toegevoegd .Hoe zit dat met Argus bier van Lidl?